PERSBERICHT 24 JANUARI 2022: DE SYNTHION GROEP BREIDT UIT

Door de toetreding van Boll Dakmanagement BV uit Enschede en REKO Twente Dakbedekkingen BV uit Almelo wordt per 1 januari 2022 de Synthion groep versterkt. Boll Dakmanagement en REKO Twente zijn solide spelers die kunnen bogen op brede vakkennis en veel ervaring in het totale pakket aan dakwerkzaamheden. Dezelfde kwaliteit is aanwezig bij de andere participanten in Synthion: een solide collectief van gerenommeerde dakbedekkingsbedrijven met degelijke, lang bestaande namen. Door effectieve samenwerking op het gebied van inkoop, kennisuitwisseling, onderzoek naar nieuwe methodieken en materialen en gezamenlijke marktcommunicatie, kunnen de onafhankelijke bedrijven voorop blijven lopen in de markt met topkwaliteit dakwerk en toepassing van innovatieve producten.

De participanten leveren onder het huismerk ‘Synthion’ een aantal bekende kwaliteitsproducten zoals de Roofz dakrollen. Een ander marktconcept die door de participanten wordt vertegenwoordigd is Future[p]roof.

De volledige Synthion groep wordt nu gevormd door: Hovinga Dakconstructies in Surhuisterveen, Texa-Nicon groep in Monster, MC Wildschut Dakbedekkingen in Haarlem, ZND Dakbedekking in Eindhoven, Elro Dakbedekking in Apeldoorn, Alkmaar, Gorinchem en Son, Dakmanagement in Zeewolde, Dakaccent Nederland in Oisterwijk en Berkel-Rodenrijs, Boll Dakmanagement in Enschede en REKO Twente Dakbedekkingen in Almelo.